Då så.

Om en månad går tåg-flyttlasset till Belgien. Därav blogg. Det hör liksom till, på nåt sätt, att blogga när man drar till utriket. Jaja. Det blir nog bra. I Belgien väntar ett kollektiv på mej, och där ska jag vara typ personlig assistent till nån av snubbarna jag ska bo med. L'Arche heter organisationen jag ska jobba för. Upplägg: bo tillsammans i kollektiv, hälften utvecklingsstörda, hälften normalstörda. Det ser jag fram emot. Det ska bli grymt.

Man är välkommen att hälsa på.

Eller bara följa en blogg.

Slut för idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oboj!cirkus johansson till landet där det råder cirkus i parlamentet! du kommer säkert trivas bland pommes och öl!

2011-07-29 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0