54WRET08OIU6W4ÅR8+09U52

Idag har vi varit på Belgiens motsvarighet till Ölands Djurpark, och jag var i mitt esse.

"Åh, vad söta de är, kycklingarna!", sa en av assistenterna till R.

"Ja, och du gillar ju att äta kyckling", sa jag till R, och fick nån slags blick av ovan nämnda assistent.

Vidare associerade jag fritt när jag såg några av bur... "inhängnaderna" som djuren lever hela sina liv i, att det vore spännande att jobba som lärare i en lågstadieklass och ha en temavecka om Minkar eller kycklingar, som avslutas med att man med de små liven besöker en farm för något av de två djuren. En å annan liten militant vegan skulle man nog kunna kläcka fram...

OCH:::::::::: FLYGBILJETTER, 4 stycken, BOKADE! JAG KOMMER HEM TILL JUL!!!! 22 december lyfter jag från Bryssel och 2 Januari flyger jag tillbaka från Kastrup. See ya there and then.

Nu: SVT-play-afton med Skavlan, Robins och några glas juice.

Slut./M.

Kommentarer
Postat av: Ina

Visst är SVT play lite som en snuttefilt ibland när man är utlandssvensk?

2011-11-16 @ 19:22:12
URL: http://workyourwayout.tumblr.com
Postat av: Sara

JAA! Då ses vi i till jul!!!

2011-11-16 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0