Mycket film blir det.

När man inte orkar dra in till stan för att hitta på något när man är ledig. Ledig betyder också "ledig utan att några volontärkollegor är lediga samtidigt" vilket innebär att man får hitta på saker på egen hand. Och då är film ofta att föredra. I morgon ska dock jag och min kollega Ugne sitta på nåt café på kvällen, och det ser jag fram emot. En öl eller två, eller kanske rent av en kopp kaffe för att festa till det lite. En kopp kaffe MED koffein i. Sådana saknar vi här, för mina vänner som bor här på heltid ska tydligen inte dricka det där giftet. Så då får man dricka sina koffein-doser på stan. Dyrt? Ja. Gott? Ofta, inte alltid. Jag beställde en cappuchino, och fick in en kaffe med mycket mjölk i och spraygrädde på toppen. Gott? Nix. Inte.


Det var nog allt.

Slut. /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0