00:51, lördag afton, Belgien

ledig kväll. och imorgon. och måndag. och tisdagkväll. helt okej. skönt att dra ner lite på det där med tempot en sväng. på tisdag börjar jag förhoppningsvis att slåss igen, efter ett alldeles för långt uppehåll. har inte klippt till nån med flit sen slutet av maj. ja, jag har hittat en Krav Maga-klubb som passar med mina lediga tider. fint skit.

nästa helg väntar ledighet igen, fredag till måndag. då ska jag bo i Bryssel och fika med mina tyska vänninor och kanske ta en sväng om till nån konsär eller nåt sånt. sånt man gör när man är ledig och är i en s.k. "Metropol". fint skit.

och ikväll har jag haft SVT-play-kväll. när man har en svt-play-kväll sätter man sig med sin dator i knäet, och sen tittar man på svtproduktioner på deras web. Robins och Skavlan blev det. fint skit.

Slut./M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0