Badhus, badmössa och Bryssel.

Förmiddagen spenderade jag, assistent-Bernard och assistent-Simon på ett av Namurs tre badhus, tillsammans med ett gäng från dagcentret. Det var vilt och roligt och stojigt och stimmigt och fint. Jag kände mig inte helt assimilerad i det belgiska samhället när det visade sig att man inte fick ha badshorts, utan man var tvungen att ha såna där obehagliga tajta små saker. Den snälla tanten i receptionen lät mig låna ett par kvarglömda. Mot en viss avgift. Hon var även vänlig att låna ut en badmössa. Mot en viss avgift. Badmössa och tajta badbyxor var alltså dagens finaste outfit... Nu tar jag lite paus från det här och åker på ledig helg i Bryssel. Jag och Manneken Piss ska göra en fotosession och i morgon kväll ska jag kanske gå och se något slags EM-kval i brakedance.

Slut/M.

Kommentarer
Postat av: pappa

livet är inte utan påfrestningar och utmaningar!

Själv har jag haft en bra helg. Coffe är hemma.

pappa

2011-09-18 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0