hemma igen. eller vad man nu kallar Belgien.

elva dagar i Litauen. vackert väder, "intressant" matkultur, billig öl (som jag inte ens smakade en droppe av pga Ramadan som jag halvfirar) vackra kvinnor vackra män, och bad i sjöar (vilket vi inte har i detta landet) och bad i östersjön. dock var jag på fel sida östersjön för att kunna hejja på er i Åhus och så, men jag trodde att jag inte var så fasligt långt ifrån. detta mest för att jag inte hade en aning om var Litauen låg förrän jag såg en karta här om dagen. jag trodde att jag befann mig nånstans i östtyskland / Polen, så jag vinkade rätt upp, men jag befann mig visst typ i Ryssland. Tänk, så det kan gå.

nu är jag i alla fall "hemma" igen, och idag har jag köpt Ryan Air-biljetter till riktiga Hemma i slutet av september. Då ses vi, Sverige.

kram på er.

Kommentarer
Postat av: pappa

välkommen till "riktiga hem". Men härligt att du har ett hem i Belgien! Det är också på riktigt! I morgon kommer de två första deltagarna till skolans komunitet. Spännande ( milt uttryckt)! Bas börjar om en vecka så då blir det på riktigt här också.
På första personalmötet skulle vi berätta om en rolig sak vi gjort i sommar. Då berättade jag om att få bo i ditt hus med dig och dina vänner. Det var fint!
Idag har vi badati Åhus: Härligt varmt i luften men inte riktigt likadant i vattnet! ha det!Hälsa alla!
Pappa

2012-08-20 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0