la témperature!

Vaknade vanlig.
kände mig lite hängig en timme senare.
Fick komplimangen "Tu as l'air pâle" lite senare. Alltså att jag såg blek ut.
Tog tempen ännu lite senare.
37 å fem.
Som nu är uppe i nästan trettionio.
Fördel: Man får vara hemma.
Nackdel: Jag var redan hemma, jag var ledig och hade planerat en pluggdag som hette duga. Skulle läsa ut boken om Hajj, pilgrimsfärden till Mecka, som jag tentar om ett par månader på distans från Lund. (Tillsammans med två till. GÖTT!)
Fördel 2: Jag får stanna hemma i morgon också.
Nackdel 2: Jag var redan ledig i morgon också, och hade inte kunnat ta mig någon stans p.g.a generalstrejk. Dessa syndikalister!

Jaja. Nu ska jag ha liite uppesittarkväll ändå, njuta av På Spåret och kanske en film.

Tony Rickardsson: "Men ja ä inte bitter."

Slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dej! Vilken tur att du har något att läsa när du börjar piggna till igen...

2012-01-30 @ 08:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0