vi tar semester från bloggandet...

...men det kommer knappast att märkas, så sällan som jag delar med mig av vad jag inte har att skriva.
 
the stream of consiousness
 
chokladbollar vid hemlängtan BRA fyller flera funktioner man måste planera laga äta medans man lagar ->man håller sig sysselsatt och kan tänka på annat än hur en lagom kall Pripps 2,8% hade smakat på verandan just nu eller hur kallt det är i Gummarp eller Dalby Stenbrott (varför tänker jag på stenbrottet??? värsta misslyckade badet ju!) jaja och utöver att en håller sig sysselsatt så får man choklad -> man blir glad och 3) man får smaker från hemmifrån -> BRA! och snart bär det av mot litauen jaja det blir nog fint ska vi se och sen tar vi ett ryck till här i Belgien och säger Hejdå Svejdå till några av de människor vi älskar mest i hela världen och då innebär det tyskarna och tyskorna i Bryssel vi ses en annan dag kanske en annan dag jul eller påsk eller en helt vanlig annandag och sen tar vi ett ryck till och flyger HEM till sverige och knäcker den där prippsen på verandan helt oavsett hur somrig tdet är eller kallt (kanske blir det oktober och då hoppar vi helt och hållet över Gummarp) och sen blir det hit igen och ett ryck och sen vips är det jul och vips är det maj och vips! flyttar jag till sverige igen hej svej vad det går undan när man har roligt
 
men först...
 
 
...nananananananananananananananana BATMAN!!! på söndag, i Bryssel, V.O. alltså Verision Originale, vilket på franska betyder att den är på engelska.
 
GÖTT!!!!!!
 
Slut.
 
Kram.
 
Markus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0