ett viktigt möte

hej hej hej


i morron alltså. då du.

möte med chefen. i morgon. Annick. vi ska snacka framtid, och jag har grunnat länge och väl. gjort listor och skrivit mer dagbok än nånsin (nja, men mycket). pros and cons. för och nackdelar. fördelar: många. nackdelar: ytterst få.

det handlar alltså om att eventuellt stanna ett tag till. med "ett tag till" menar vi nog fram till jul, eller som längst till nästa sommar. andra jag känner här som har stannat "ett tag till" har stannat i 10, 15, 20 år... jaja. vi får se. inget bestämt än, men det ska bli ett Mycket Spännande Möte.

såja. nu var ryktet officiellt.

i övrigt anser jag att Cartago borde förstöras, och helgen ska jag spendera i den huvudstad i världen som jag spenderat mest tid i, stockholm inkluderat. Bryssel alltså. innebär det att det är min huvudstad då? kanske.

kram på er, nu ska Timbuktu få sjunga "Fallskärm" för mig ett tag till, jag ska äta ett par chips och fortsätta skriva låten "Mened".

LYSSNA PÅ FALLSKÄRM HÄR!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm, bäst vi kommer o kollar vad som kan vara bättre än Glimåkra, Lund osv

2012-06-19 @ 19:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0