idag

möte på dagcentrat, givande.
skype med viktor, fantastiskt.
ostshopping på stan, bra, ost är bra.
hemtentaskrivande, med ostpauser. gott. kul. mycket gjort. om man räknar in ostpauserna.

osten i fråga var en Orval, min favoritost i hela världen, och då har jag ändå smakat en hel massa olika sen jag slutade vara ostallergiker som femåring eller så.

fortsättning idag:

bussåkning! jag älskar att åka kollektivtrafik, och idag fick jag sittplats, score!!
godisätande. bra för hyn. om man vill ha mycket hy.
gaby and the guns-lyssnande, bra, för det är bra musik.
varg-ylande med min granne Marc. alltså inte granne som "vackra" på skånska, utan granne som i han som bor i rummet intill. (fast han är otroligt vacker, så granne granne kan vi säga så är alla med).

vi gillar att yla som vargar, jag och marc.

det var allt jag tänkte skriva idag. nu ska jag läsa Muslima till klockan nollettnollnoll, sen ska jag sova ett kvarts dygn, sen ska jag vakna och plugga igen. ÄLSKA PLUGGA! (om man får stipendier, vill säga.)

slut / m .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0