Bon Anniversaire!

Så lät det igårkväll, när vi firade mig med pizza, cola, öl och glass. I måndags var det nämligen ett år sedan jag flyttade hit, till Bartrès, Vedrin, Namur, Vallonien, Belgien... Och det var inte ett hejdå utan mer bara en slags milstolpe, eftersom jag stannar ett år till.
 
Jag tänkte att den här bloggen skulle få känna av lite kvalitet ett tag framöver. Tanken är ett par årskrönikor med några veckors mellanrum framöver. Eventuella rubriker kan komma att vara "Gå ner med GLHF-dieten*", "Tio sätt att mörda en spindel", "Speedos och badmössor", med mera et cetera osv i evigheters evighet. 
 
Eller så skriver jag några inlägg om fördelen med att bli kär i utomjordingar. Det där märker vi.
 
Slut och hej ! // Markus
 
_________________________
*GLHF-dieten är en traversi på LCHF (low carb high fat). GLHF står på datanördspråk för Good Luck Have Fun, och det är just den dieten som gäller i Belgien, transfetternas förlovade land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0